Opis
Wiata autobusowa Marek
Wiaty przystankowe to wizytówka miast i wsi. Ten wariant wiaty jest wyjątkowo reprezentatywny i chętnie wybierany, nie tylko z powodu nienagannego wyglądu ale również z powodu niewielkiej ceny. W zależności od natężenia ruchu można wybrać rożne długości wiaty. Mocna konstrukcja wiaty stalowej sprawia, że obiekt jest bezpieczny w użytkowaniu. W środku zamontowana wygodna ławka z sosnowego drewna pomalowana warstwą ochronna i zwiększającą jej żywotność. Wiata może być dostosowana do specyficznych wymagań klienta. Wiata autobusowa Marek jest uniwersalna, możliwa jest jej modyfikacja kolorów oraz materiałów z których jest zbudowana. Jeśli nie wiesz jaka opcja będzie dla Ciebie najlepsza, bardzo chętnie pomożemy w wyborze i dostosowaniu produktu pod konkretną specyfikację. W tym miejscu możesz sprawdzić dokładne wymiary wiaty autobusowej Marek.
Realizacja
Zależy nam na tym aby dostarczyć nasz produkt w nienagannym stanie, dlatego, wiaty przystankowe, są zabezpieczane bardzo skrupulatnie. Dostawy odbywa się zawsze na czas i dokładnie do punktu wskazanego przez klienta. Klient może wybrać opcję z montażem wiaty autobusowej na miejscu przeznaczenia. Działamy na terenie całego kraju a do produkcji wybieramy tylko certyfikowane materiały. Nasza produkcja nie ogranicza się do jednego rodzaju produktu, tworzymy także nowoczesne wiaty śmietnikowe, dla palaczy i wiaty rowerowe jak również inne obiekty małej architektury.
Specyfikacja produktu:
Konstrukcja wiaty autobusowej Marek
Składają się na nią trwale połączone profile stalowe. konstrukcja wiaty stalowej pomalowana w
kolorze wybranym z podstawowej palety:
Pokrycie dachu wiaty autobusowej Marek
Łukowy dach w tym modelu wiaty autobusowej jest dodatkowo wysunięty poza obrys konstrukcji nośnej. Składa się z płyt z poliwęglanu komorowego. Może być bezbarwny, ale jeśli chcemy zmniejszyć ilość światła przedostającego się do środka lepiej zastosować przyciemniany lub mleczny. Dostępne są różne grubości płyt.
Wykonanie ścian
Na wypełnienie ścian składają się szyby z hartowanego szkła grubości 5 mm. Poza estetycznymi walorami, jest też bardzo wytrzymała na uszkodzenia. Zastosowanie szkła hartowanego jest też bezpiecznym rozwiązaniem, ponieważ gdy dochodzi do uszkodzenia szyby, rozbija się ona na drobne cząstki o tępo zakończonych krawędziach.
Opcje dodatkowe:
- Konstrukcja wykonana z aluminium
- Dach z poliwęglanu litego
- W miejsce drewnianej ławki siedziska z tworzywa sztucznego
- Malowanie elementów konstrukcyjnych na dowolny kolor z palety RAL
- Ramka na rozkład jazdy w formacie A4
- Gablota o wymiarach 120 x 80 x 3 cm
- Tabliczka z nazwą przystanku
- Znak D15