Dzięki zastosowaniu dodatkowych przednich paneli wzmocniliśmy całą konstrukcje wiaty autobusowej. Ten rodzaj wiaty powstał w trosce o pasażerów, którzy są dużo lepiej chronieni przed niesprzyjającymi warunkami pogodowymi.
Wychodząc na przeciw oczekiwaniu klientów, którzy stawiają bezpieczeństwo i wygodę pasażerów na pierwszym miejscu, została zaprojektowana nowoczesna wiata autobusowa Dominika. Zastosowanie dodatkowych paneli przednich sprawiło że funkcję ochronne wiaty zwiększyły się. Teraz użytkownicy chronieni są z każdej strony przed zacinającym deszczem, śniegiem czy porywistym wiatrem. Wiata autobusowa Dominika wyposażona została w siedzisko w formie drewnianej ławki. Produkujemy wiaty w standardowych wymiarach, jednak równie często zdarza się że musimy dostosować konstrukcje do specyficznych wymagań klienta.
Złożone zamówienie jest automatycznie przekazywane do działu produkcyjnego. Nad całym procesem czuwają specjaliści od jakości, sprawdzając czy wszystko wykonane jest według norm i założeń. Gotowe produkty są zabezpieczane do transportu. Dostarczamy go zawsze w miejsce wskazane przez klienta. Oferujemy samą dostawę lub dostawę z montażem. Dostarczamy i montujemy różnych rozmiarów wiaty śmietnikowe oraz modułowe wiaty rowerowe, w naszym asortymencie znajdują się także praktyczne wiaty dla palaczy i zadaszenia stadionowe. Działamy na terenie całej Polski.
W podstawowej wersji korzystamy z wytrzymałych profili stalowych
o przekroju zamkniętym. W tym wariancie dołożenie paneli przednich
znacznie zwiększyło stabilność i wytrzymałość szkieletu wiaty autobusowej.
Wszystkie stalowe elementy są zabezpieczone przed korozją oraz
pomalowane na wybrany, z pokazanej poniżej, palety kolor.
W wersji rozszerzonej, za dopłatą można wybrać dowolny kolor z palety RAL.
Praktyczna i nowoczesna wiata autobusowa tej klasy ma dach w kształcie łuku, zbudowany z płyt poliwęglanu komorowego o grubości 6 mm. Dostępne są różne grubości oraz kolory: przyciemniany, mleczny i bezbarwny. Płyty dodatkowo zabezpieczone są powłoką chroniącą przed nadmierną degradacją tworzywa w styczności z promieniami UV.
Na wypełnienie ścian wiaty autobusowej składają się szyby z hartowanego szkła grubości 5 mm. Poza estetycznymi walorami, jest też bardzo wytrzymała na uszkodzenia. Zastosowanie szkła hartowanego jest też bezpiecznym rozwiązaniem, ponieważ gdy dochodzi do uszkodzenia szyby, rozbija się ona na drobne cząstki o tępo zakończonych krawędziach.